TERMES I CONDICIONS DE VENDA

Condicions generals de compra 

 

En compliment del que es disposa en les lleis vigents, s'informa del següent:

  • Titular del lloc web: Carles Molist Sellabona

  • NIF: 33937488E

  • Domicili: Carrer Manlleu, 19. 08500. Vic. 

  • Correu electrònic de contacte: info@casablanca.cat

 

Les compres electròniques que realitzin els usuaris a través d’aquest lloc web, estan sotmeses a condicions generals de compra (d’ara endavant "Condicions Generals de Compra"). Aquestes Condicions Generals de Compra constitueixen el document jurídic principal del contracte de compravenda. Tanmateix regulen els drets i els deures dels usuaris com a clients de Casablanca 1921 online (d’ara endavant “Casablanca”). 

L’usuari és responsable de conèixer les Condicions Generals de Compra vigents abans d’iniciar el procés de compra. 

Aquestes Condicions Generals de Compra quedaran incorporades al contracte de compra (d’ara endavant el “Contracte”) en prémer el botó de “Finalitzar compra” al final del procés de compra, quedant l’obligat compliment el que aquestes estipulin. 

Casablanca es reserva el dret de modificar les Condicions Generals de Compra en qualsevol moment. Les modificacions d’aquestes no afectaran en cap cas a les compres realitzades amb anterioritat

 

1. Disponibilitat del producte

Tots els productes de Casablanca estan subjectes a disponibilitat. En cas que algun producte hi hagués falta d’existències al moment de la venda, Casablanca es posaria en contacte amb el client per a modificar o bé cancel·lar la comanda.

 

2. Registrar-se com a usuari

Per a facilitar el procés de compra i no demanar als clients les seves dades cada cop que realitzin una compra, es recomana registrar-se com a usuari de la botiga online (d’ara endavant “botiga”).

Per a registrar-se el client haurà d'emplenar el formulari de registre, a l'apartat “Iniciar sessió”, o durant el procés de compra.  

La seva adreça de correu electrònic i una contrasenya són les credencials identificatives per a cada usuari. En cas de pèrdua de la contrasenya es pot recuperar a l’apartat corresponent “¿Olvidaste tu clave?”.

L’usuari pot modificar les seves dades personals accedint a “El meu compte” des d’on podrà modificar o bé suprimir totes les dades que Casablanca tracta. L’usuari pot consultar els seus drets a l’apartat “Política de Privacitat”.

 

3. Procés de compra

Per a realitzar les compres s’ha de seguir els següents passos:

  • Selecció dels productes: mitjançant la navegació per a la pàgina web el client pot anar afegint els productes que desitgi a la seva bossa de compra per mitjà del botó “Afegir a la bossa”. El client podrà escollir el color, la talla i la quantitat sempre que aquests estiguin disponibles. A la cistella de la compra es guarden tots els articles seleccionats.

 

  • Iniciar el procés de compra: un cop l’usuari hagi finalitzat seleccionant els articles, pot accedir a la bossa i iniciar la tramitació d’aquest. 

 

  • Verificació: abans d’iniciar el procés l’usuari podrà realitzar modificacions amb la finalitat de verificar que s’hagin seleccionat els articles correctament. 

 

  • Dades: per a realitzar la comanda l’usuari haurà d’incloure les seves dades de personals i de facturació.

 

  • Confirmació de la compra: un cop el client faciliti totes les dades necessàries i premi el botó de confirmació de la compra el contracte quedarà perfeccionat en tots els efectes. 

 

Un cop confirmada la compra, el client no podrà modificar ni cancel·lar la comanda fora dels casos previstos a la llei o en aquestes Condicions Generals.

 

Qualsevol error en la introducció de les seves dades haurà de ser esmenat abans de la formalització de la compra. Si es detecten immediatament després d'haver-la formalitzat, haurà de posar-se en contacte immediat amb Casablanca per a comunicar aquesta incidència.

4. Justificant de recepció

Una vegada formalitzada la compra, rebrà un justificant de recepció dins de les 24 hores següents a la formalització, on s'especifiquen les dades de la compra.

5. Factura

Per a sol·licitar la factura d’una comanda online, el client s’haurà de posar en contacte amb Casablanca amb la finalitat de recollir la totalitat de les dades necessàries per a la generació d’aquesta.

6. Forma de pagament

El client tindrà l’opció d’escollir la forma de pagament que més li convingui entre les diferents opcions que se li indiquen en el procés de compra. 

7. Preus

Els preus indicats al nostre lloc web són sempre amb l’IVA (Impost sobre el Valor Afegit) inclòs. 

 

8. Enviaments

En el cas dels enviaments, l'import de les despeses d'enviament se sumarà al preu total de la comanda.

El cost definitiu de l'enviament es facilita al client en el procés de compra, en el moment de la confirmació de dades, i sempre abans de confirmar la seva compra. Aquest import inclou l'Impost sobre el Valor Afegit (IVA) aplicable.

No es realitzaran enviaments fora del territori peninsular, en excepció de les Illes Balears.

 

9. Recollida a la botiga

Casablanca posa a disposició la recollida de la comanda en el punt de venda, dins l’horari establert. 

 

10. Enviament de la comanda

Casablanca realitzarà l’enviament de la comanda en un període màxim de 36h després de la recepció d’aquesta, en els casos d’enviament estàndard. Si es selecciona l’opció d’enviament exprés, aquesta serà enviada el mateix dia sempre que la comanda es faci abans de les 16:00h o l’endemà si es rep més tard. 

 

11. Seguretat i confidencialitat

Les dades personals sol·licitades són sempre necessaris. Casablanca es compromet a fer un tractament lícit d’aquestes d’acord amb la Política de Privacitat. L’usuari disposa de total llibertat de rectificar-les, suprimir-les o modificar-les a través del portal d’usuari del lloc web. 

 

12.  Política de canvis i devolucions

Casablanca ofereix la possibilitat de canviar o tornar les compres realitzades en un termini màxim de 30 dies des de la data d’entrega. 

 

Per a canvis o devolucions de productes en promoció es reemborsarà sempre el preu pagat pel client, que apareixerà en el justificant de compra i sota cap cas el preu que el producte tenia sense la promoció. En cas que el client hagi utilitzat un val de descompte es generarà un nou val amb les mateixes condicions que l’original.

 

12.1. Canvis

Per a realitzar canvis el client haurà de dirigir-se a la botiga física o bé retornar el producte a través del       nostre sistema de missatgeria i realitzar una nova comanda.

 

12.2. Devolucions

Les devolucions es podran realitzar tant a la botiga física com a través del nostre sistema de missatgeria. 

 

Si desitja completar la devolució a botiga física, haurà de presentar el producte juntament amb el seu rebut de compra. Es reemborsarà l’import o es generarà un val pel mateix import. Les despeses d’enviament no es retornaran. 

 

En cas d’una devolució mitjançant el servei de missatgeria es recomana seguir els següents passos. 

 

  1. Posar-se en contacte amb el departament d’Atenció al Client info@casablanca.cat per a obtenir un codi de devolució.

  2. Completar el formulari de devolució que va rebre juntament amb la comanda. 

  3. Col·locar les peces a tornar dins una caixa juntament amb el formulari de devolució i enviar el producte amb l’etiqueta de devolució enganxada fora. Casablanca es reserva el dret de rebutjar devolucions enviades fora del termini màxim de 30 dies. 

  4. Casablanca procedirà a reemborsar l’import per mitjà del mateix mètode de pagament, tan bon punt es verifiqui que aquest es troba en perfecte estat. Les despeses d’enviament no es retornaran.

 

Sempre que les devolucions es derivin d'un error nostre o d'algun defecte del producte Casablanca es compromet a canviar el producte defectuós per un altre i es farà càrrec de les despeses de devolució i d'enviament. Si no pogués fer-se el canvi, es reemborsarà l'import.

 

 

13.  Dret a desestiment

 

Tal com estableix la Llei General per a la Defensa de Consumidors i Usuaris els clients disposen d’un termini de 14 dies naturals per a desistir les seves compres. 

 

Si el client decideix exercir el seu dret a desistiment, s’haurà de posar en contacte amb Carles Molist Sellabona, Carrer Manlleu 19, 08500. Vic – info@casablanca.cat – 938 862 012.

 

Es reemborsaran tots els pagaments realitzats pel client, incloses les despeses d’enviament (amb l’excepció de les despeses addicionals de l’elecció d’un mètode d’enviament diferent de la modalitat menys costosa d’entrega ordinària que oferim). Es realitzarà tal reembors amb el mateix mètode de pagament. Casablanca es reserva el dret de retenir el reembors fins a haver rebut els béns o bé fins que el client presenti una prova d’enviament d’aquests. 

 

14.  Garantia

A més dels seus drets legals i el dret de desistiment de 14 dies, els clients a la Unió Europea tindran una garantia de dos anys des de la data de lliurament del producte, per a la reparació o reemplaçament de productes comprats a Casablanca si fossin defectuosos.

 

15.  Jurisdicció Aplicable

La Llei aplicable al Contracte serà la llei espanyola sense perjudici dels casos en què pogués arribar a ser d'aplicació de forma imperativa les lleis d'altres estats.